onsdag 7 december 2016

Naturliga fynd - lucka nr 7

Idag var det sista Taitokvällen för den här terminen. Fick färdigvirkat min krans som nu ska tovas i tvättmaskin..spännande. 😃 Lovar visa resultatet sen. Efter nyår flyttar Taitokeskus till nya utrymmen på Handelsesplanden och då får jag träffa de härliga hantverksglada damerna igen ! Tack för i år Marjo och gänget !

Haft måndagskänsla idag, trots att det är onsdag..skönt med lite extra ledigt som virrar bort en ! Men för att återgå till gårdagen, så tänkte jag visa vad jag fyndade på Kvinnornas julmässa igår.

Av nån konstig anledning så fastnar jag alltid för det naturliga..



 Det där S:et i mitten var gjort av björkris, spets och papperssnöre.


och hjärtat var gjort av ekologiskt linne och Rusticana som sålde det här hade jättefina produkter i ekologiskt natumaterial.



Men nu orkar jag inte skriva mer..

ska dela en smörgås med Bella ! 

Hej svejs

ses imorgon ! 

Carina
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...