lördag 24 december 2016

Min naturliga dukning - lucka nr 24

Julafton, inne mysigt, ute busväder med blåst och regn ! Vi får bara gilla läget och drömma om en vit jul nån annan gång. Tycker ändå så synd om alla barn som inte får ha ett snörikt jullov.
Nu har jag i alla fall dukat och snart börjar väl gästerna droppa in. Är nog på hälft med matbestyren men det brukar nog bli klart till slut. Tänker inte stressa, då blir jag själv slut. Lovade ju visa årets juldukning och så här blev det med linneservetter, trämedaljonger, grankvistar och juteband. Riktigt naturligt, precis som jag vill ha det !





 Sen är det väl bara att vänta på julgubben
om man varit snäll kanske han knackar på !

TUSEN TACK FÖR ALLA KOMMENTARER OCH FEEDBACK JAG FÅTT I ÅR IGEN GENOM MIN JULKALENDER ! NI ÄR MÅNGA SOM TITTAT IN OCH DET ÄR JAG SÅ GLAD FÖR OCH HOPPAS EN OCH ANNAN IDÉ VARIT TILL GLÄDJE FÖR NÅN. 

EN RIKTIGT GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA !

JULKRAMAR

AV

CARINA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...