tisdag 30 december 2014

Julens finväder i bilder

Jaha, slask och plask igen då ! Vilken enorm tur vi ändå hade med vädret under julhelgen ! Må det vackra komma tillbaka efter denna störning i galaxen med plusgrader och gråväder ! Tog lite bilder under våra juldagspromenader, dock bara med min telefon...borde ju fattat att ta med systenkameran, men ibland vill man ju bara njuta av allt det vackra också och inte bara fotografra (..och jag vet att det stör promenadsällskapet då jag hela tiden stannar upp och fotar)

Juldagen i Storviken




 Julannandagen i Gerby



27.12.2014 i Västervik


Spökskepp ?





 Nån hade borrat hål i isen ..ca 7 cm tjock var den !



Björkportar



Så tacksam över det fina vädret, 
man blir ju bara på så gott humör !

Imorgon firar vi nyår med goda vänner
så nu ska jag baka lite, fast jag inte kan !


Hejsvejs

Carina




1 kommentar:

  1. De har allt fått vänja sig att ha med en som bara fotar .... de mina ;)
    MEN vilka fina bilder du fångat med telefonen! Super!!
    Lyktorna i förra inlägget var också jättefina ... du
    får sätt dem i frysboxen nu :)
    Ha en riktig trevlig Nyårsfest!
    Kramar!

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...