måndag 22 augusti 2011

En riktig Dremel-födlare !

Oj så uppvaktad man kan bli fast det är ett supertråkigt ojämt år man fyller ! Är så glad över alla gratulationer och presenter. Tack tack tack ! Gubben min brukar alltid ge nån genomtänkt, finurlig, användbar och praktisk grej och så även i år ! Jag fick en DREMEL !

En hobbypysslare lär inte ska kunna klara sig utan en sån ! ;-)

Dremel 400

Här är min Dremel 400 + andra fina presenter jag fått  !

Testade genast att borra hål i de gamla skedarna jag köpte på marknaden
och det gick som en dans, så nu kanske det ska bli en bestickmobil så småningom ! 

Tack alla släktingar, vänner och bekanta !
Ha en bra vecka !

ö
En glad tant i sina bästa år !

2 kommentarer:

  1. G*R*A*T*T*I*S!
    Vilka fina gåvor! Den kommer du säkert ha stor glädje av!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!!
    Och vilken fin presant du fick :)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...