tisdag 20 december 2011

Lucka nr 20 - julpost

Det här är nog den roligaste tiden på året att gå till postlådan ! Sannolikheten för att man får mera julkort än räkningar är stor och jag älskar att få julkort. Hoppas aldrig att den traditionen försvinner ! Och nu har jag dessutom ett bra upphängningsställe för julkorten. Förut har det mest blivit att sätta korten på hög i nån korg eller så, men nu flyttade jag ner (från hobbyrummet, tillfälligt) mitt nygamla gallerfönster med snöre och klänypor till tamburen, så nu kan jag beundra alla julkort flera gånger om dagen !


Några fina bland alla andra fina !
Dessutom blir det ju som en extra fin och färggrann jultavla att vila ögonen på ! Tre dagar med rolig julpost återstår ! :)

God afton !

Carina

1 kommentar:

  1. Det där var fiffigt! Det är så synd att gömma alla fina korten i julpost ficka. H.Tilda

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...