onsdag 1 december 2010

1 December

 1 December - en rolig dag för alla barn. Första luckan får öppnas och det är hur spännande som hellst ! Till dagis har Nissetomten anlänt och förväntan ligger i luften varje dag fram till jul ! Synd att man som vuxen tappar lite av den där magiska känslan man hade som barn när det närmar sig jul ! Men man kan njuta av andra saker i stället. Som idag, trots att jag hade bråttom och mycket program, måste jag bara ta en sväng ner till stranden för att njuta av det vackra vintervädret. Aldrig har jag sett vår stad i vackrare kläder än just idag ! Farbror Rimfrost har varit på sitt bästa humör ! :)





Blå timmen vid Brändö sund !

Med dessa bilder har jag öppnat min första lucka i adventskalendern !

1 kommentar:

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...