söndag 19 december 2010

19 December

Doften av gran och doften av rent är en kombination som får en att mysa ända in i ryggmärgen ! Såå sköönt att ha ett julstädat hus som doftar av gran !



 Gillar att öppna julkartongerna och se vad som gömmer sig i dem. Underligt hur man glömmer från år till år ! Har en låda som det står porslinstomtar på och en som det står porslinsänglar på ! Myser varje gång jag återupptäcker mina kära gamla vänner !





Jultomtarna och julänglarna på plats och det känns bra men ..har en del ogjort ännu och är riktigt arg på mej själv för att jag alltid sparar saker till sista minuten ! Men sån är jag ! Nu tre dagar till på jobb och sen 11 dagar ledigt !

1 kommentar:

  1. Du är inte den enda som sparar saker till sista minuten kan jag trösta dej med!

    Lena

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...