tisdag 28 december 2010

Glimtar från julen 2010


Så fort den kom och så fort den gick....JULEN ! Men känslan finns kvar eftersom jag är ledig och får mysa hela veckan med alla ljusen, julpynten, julblommorna och julefriden ! Försöker göra så lite som möjligt...eller bara roliga saker som man nu har tid med ! Att försöka lära mej bildhanteringsprogrammet GIMP är en sak som jag pysslat med dessa dagar...därför kan det bli lite ny stil på min rubrik ! Men här kommer några glimtar från vår jul :


Julklappsutdelning av rimproffset Sofia !

Glädjen är äkta både för stora
och små !

 Alla hade tydligen varit mycket snälla för paketen var många och glädjen stor ! Här några vackra saker som tomten hämtade till mej:

En ny vacker pärla till mitt armband.
Riktigt speciella julgransprydnader
Vita sköna varma vantar
 Tack Tomten ! 


...och maten har låtit sig väl smaka och gamla vikten är snart tillbaka !! :)

Julannandagsmiddag

Meja, meja säger yngsta i släkten !

Önskar tiden stod stilla nu så att blommorna inte blommar ut, att granen inte börjar barra (fast det gör den redan) och att chokladen och glöggen inte tar slut så att man får njuta länge av julmyset ännu !






God fortsättning på denna vackra tid på året ! 
Ta er tid att bara vara !
Det gör jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...