måndag 9 december 2013

9 December - Dagens stjärna

Måndag är jumppadag och har så varit de senaste 15 åren ! Idag hade vi igen en rolig och skön jumppa med julbollar, ha ha nää.. pilatesbollar som redskap, men nog julmusik till förstås !

De här vackra benen tillhör mej och min jobbarkompis Nina !
Har nog mycket att tacka Carina  på Active Rehab för som drar vår jumppa och håller oss "tanter" i skick ! Hennes jumppa är mycket varierande och genomtänkt och hon håller igång oss 1½ timme varje måndag. Tack vare Carina har också min rygg och nu senast min axel blivit fort bra igen efter skadorna jag haft ! Carina är helt SUPER ! TACK !

Carina, dagens stjärna !
Nu sitter jag i soffan igen, nöjd med mej själv, som man ju alltid känner efter ett jumppapass ! Har två godsaker i famnen också........

Ernst jultidning och min favoritröra  !


 Min favoritröra:
 1 avocado
1 tomat
lite grynost
solrosfrön
citronolivolja
salt
svartpeppar

Lite julkort borde jag också fixa.....

..men först Ernst ! 

Tack Nina för att du tog hem honom ! :D

Gokväll !

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...