lördag 7 december 2013

7 December - Tomtelycka

Hittade precis vad jag ville ha igår på kvinnornas julmässa ! 
Det blev en fin svart trästjärna av Mona som har den bloggen Seralias stuga 
och är en hejare på att pyssla fina saker ! 
En ny matta till köket av prima kvalitet, en ny ängel till min samling, en jullimpa och det viktigaste en ny vän till min fina tomte jag köpte i fjol av Ann-Sofi som syr helt fantastiska Tildadockor bl.a 
Tycker ni kan kika in på hennes blogg Käranån
Ängeln och stjärnan dyker nog upp här ännu bara de hittat sin plats, men tomtevännerna vill jag presntera för er, de är bara för söta !

 Det här är den nya vännen !

Ni kan ju gissa hur lycklig tomtenissen blev då han fick se henne !


Kärlek vid första ögonkastet !

Tomtelycka !

Hej hopp och ner i källartrappan igen, jo jag hade bara en liten bloggpaus i röjning av källartrappan och andra skrymslen ! Pust !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...