söndag 8 september 2013

Rostig charm !

Att jag gillar rostiga saker är ingen hemlighet och när jag besökte loppiset Adam & Eva i Vasa för nån dag sen hitta jag en alldeles förtjusande rostig bricka för 1 € !

Visste inte riktigt vad jag skulle göra med den men då jag såg min blommande dahlia så slog det mej hur fint den aprikosa färgen skulle göra sig mot den rostbruna...


Hällde lite vatten i brickan och knep loss två blommor och placerade dem i brickan..




Brickan får stå där tillsammans med mina andra höstblommor på terassen. Gillar verkligen den trefärgade krysantemen jag hittade på Plantagen.


Var på Stundars höstmarknad idag också i strålande vackert höstväder med sommarvärme och härlig stämning. Handlade inte så mycket, men fick med mig hem tre små änglar som en vän var där och sålde. Hon har en egen Christinas shop i Solf som man kan besöka !


Kändes bra att få hem tre änglar, kanske de får vara mina skyddsänglar ! 
Vissa dagar kan sådana behövas mer än andra !

Sköt om er därute !

Kram Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...