lördag 8 maj 2010

Must have Salmiak !

Ibland måste man bara ha salmiak !! Idag var en sån dag. Kan det månne bero på att det var världens roligaste personal-vårfest igår ! Sången var mången och timmen blev sen ! Förundras över hur ett gäng "dagistanter" kan va så galna och ha så roligt ! Men så är vi också ett prima gäng och platsen för vårfesten var ny och helt perfekt med havsutsikt ! Dessutom knytkalas med allas goda specialiteter på bordet ! Sådana kvällar lever man länge på ! Tack för en fin kväll och ett speciellt tack till "smöre" !



Trots att dagen varit TRÖG och formen inte varit den bästa så har jag ändå pysslat lite morsdagskort. Gjorde det enkelt, men resultatet blev helt okej tycker jag. Har ju en hel del material eftersom jag gillar scrapbooking så jag sökte i min restlåda efter papper som skulle passa ihop . En blomma, en nit och en stämpel..och så va de klart ! Hoppas det blir en fin morsdag imorgon !


Ha en bra morsdag alla mammor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...