söndag 2 maj 2010

Allt som göms i snö....

Allt som göms i snö kommer INTE fram i tö ! Dessa fina hjärtan med taklökar i hade jag gömt under en kryptuja på hösten för att de eventuellt skulle klara sig över vintern. Idag när jag räfsade och rensade kring tujan såg jag nåt skymta där under och då kom jag ihåg vad jag hade gömt där !! Och så bra de hade klarat sig trots att det säkert varit 1 m snö ovanpå dem i vinter, men det är väl därför de e så fina och gröna också. Undrar vad annat jag glömt.....skönt i alla fall att äntligen få börja räfsa och rensa och få ordning på trädgården. Hoppas på en solig och fin vecka nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...