söndag 21 november 2010

Jag vann !!

Oj oj vad dagarna rusar iväg...man hinner ju knappt andas så är det måndag igen ! Men idag är jag extra glad för jag vann ett halsband i en utlottning hos min favoritblogg "I Lilla Kamomillas Villa" (finns i min blogglista) Jippii !! Så glad jag blev !! Tack tack !


Har lite smått börjat julpyssla och tänker vara lite hemlighetsfull fram till advent och hoppas jag då hinner dela med mej av små julpyssel ! Har i allafall fixat till ett gyllene loppisfynd till en lite mera passande färg för mej !


Det enda som behövdes var vit sprayfärg och en skärm från IKEA ! :)

Det var julöppning idag i stan !
 Fick ingen riktig julkänsla ännu.. faktiskt ...och köpte inget julpynt, men gick in till IN och köpte ett H som fick sin plats på en ny hylla i vardagsrummet ! H:et får väl stå för Hem eller Home eller nåt annat på H !


Smuttar nu på en god varm glögg och älskar doften av kanel och nejlika !

...och doften av jul ! :)


Bara en liten glimt av vad som är på gång.....

Ha en bra vecka alla där ute !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...