söndag 22 april 2012

Ho ho i öronen dagen till ära !


Hipp hurraa för Min Naturliga Sida idag !
Det är två år sen jag startade min blogg. Den dagen för två år sen köpte jag ett smycke och mitt första inlägg handlade om det. Idag köpte jag också ett smycke utan att tänka på att det fanns nån orsak att fira ! Då för två år sen var tanken att bloggen mest skulle handla om natur och trädgård, men så här två år senare märker jag att mitt pysslande kanske dominerar blogginläggen just nu. Det är också pysselideérna som jag vet många andra har haft glädje av och det känns roligt att få dela med sig !
Smycket jag köpte idag var ett par örhängen från mässan i Botniahallen. De bara låg där och hoade på mej ! ;-) Det fanns såå fina smycken vid det här bordet så jag hade riktigt svårt att slita mej därifrån. Gå in och kika på http://www.kelttikorut.com/ så förstår ni varför !

Tur att det fanns annat att se på också för vi har nog lite olika intressen gubben min och jag !

Det här gillade Tom

och det här gillade jag ! Potatisodling i hink ! :)
..och det som vi slutligen kom hem med var väl nog mest i mitt intresse, ja förutom Bengt Frithiofssons underbara citronolivoljan som vi båda gillar ! Den brukar vi köpa i Sverige, men på mässan idag var Glenn Sundstedt där med oljan och mycket annat trevligt !

Lite blomknölar, fina pepparkaksformar, tomatplanta, tomater och olivolja !
Nu är det formula som gäller och sen hoppas jag vädergudarna låter bli att blixtra och dundra (som utlovats) så man kan vara ute en stund och ev. beskära lite äppelträd ! 

Skön fortsättning på söndagen alla !

Carina

3 kommentarer:

  1. Grattis på 2-årsdagen :)) Det verkar ha varit en bra mässa, jag kom mig aldrig iväg dit själv... Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåja, den var ungefär som den alltid brukar vara, önskar de hade ännu mera fokus på trädgård !

      Radera
  2. Grattis till 2-åringen :)

    "Jag" är lite yngre,
    och tycker också att det är fortfarande roligt att blogga.

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...