söndag 9 april 2017

Frozen och lite annat

Oj hu hu vill så gärna blogga ikväll, men nu är det ju valvaka och räkmacka så koncentrationen är lite på annat håll...men kanske jag kan skriva lite smått mellan varven ! Var tidigare idag på fin Frozen isshow i Vasa Areenan tillsammans med mamma och pappa. Ville se den för att min brorssdotter Stella var en av de duktiga aktörerna i shownen där Vasa Skrinnskoklubb var arrangörer !





 Alla åldrar deltog, från de allra yngsta till de äldsta i klubben. Pappas klockrena kommentar då de yngsta kom in var: "Nu kommer de där som just lärt sig gå !" säkert sant, de va så små och så himla söta och duktiga ! 
 Och här har vi fina duktiga Stella 10 år !


STELLA

 Och i naturen har mars övergått till april och på våran gård sköter Bella om att grusgångarna blir uppgrävda !
 Jag sköter om att uteplatsen fått lite stubbar och vårblommor och
 även inne har lite vårblommor fått flytta in i mitt egenhändigt gjorda gipsägg
och dessa två fina fjädrar gjorda av papper anlände i ett trevligt påskbrev i veckan ! 
Tack Eleonora för det ! 

Nu ser jag mest fram emot påsken och veckan efter för den ska vi fira i Stockholm med kär släkt och sedan Göteborg och västkusten ! 
Liten skön minisemester att se fram emot ! 

..men nu fortsätter jag att se på valvakan..vi konstaterade idag då vi var och röstade till vår gamla högstadieskola att det är 40 år sen vi började där !!! Mamma mia....fattar inte..


Önskar alla en fin påskvecka !

Kram
Carina

1 kommentar:

  1. Alltså det här blogginlägget hade jag ju totalt missat. Vilka superfina bilder av Frozen och av Stella!! Skulle ha varit härligt att vara där på plats. Kram, Monica

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...