onsdag 29 juli 2015

Vik vackra fjärilar - pyssel för stora och små !

Hejsan ! Sitter på bastuverandan med laptopen i famnen och bara njuter av det lugna vädret. Ingen sol men nästan spegellungt och lite båttrafik. Gubben sitter bredvid och läser Stephen King och Bella ligger vid mina fötter och sover. Kan inte klaga. Igår var det soligt, fint och lagom varmt, en riktigt skön sommardag. Då passade jag också på att försöka fotografera mina fjärilar som jag satt och vek i söndags då det var busväder !

 Den här bilden måste jag bara ta med så ni sku få se mina fina pioner också ! ;-)



Kvisten på bilden är ett strandfynd 
och tänkte jag skulle hänga upp fjärilarna i den !

Här kan ni se hur man viker fjärilarna !



Alltså så svårt att få en bra bild av dessa flygare och vet inte ens var jag skall ha dem..men nog hittar de väl nån plats !
 

I vikningsivern vek jag ihop en räv, en hund och ett paraply också !
 

 Men nu ska jag fortsätta att njuta av lugnet..
bastun är snart varm..


Min utsikt nu just!
 Imorgon flyttar vi till "stan" igen för att försöka få in vardagsrutiner med Bella som så småningom ska börja klara sig ensam hemma när vi återgår till jobb. Vill inte ens tänka på det, men så är det och nog ska det gå bra ! 

God onsdagskväll alla !

Kram
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...