tisdag 21 juli 2015

Beach-Bella !

Om ni undrar hur det gick för Bella att bli skärihund så kan jag berätta att jag vet int hur vi ska kunna bli stadsbor igen ! Båtfärderna vi gjort har gått över förväntan, Bella i min famn, gömt sig i armbågsvecket mellan varven och ibland satt nosen mot vinden..blir nog en båthund ! Första gången vi gick upp för stigen tillsammans mot sommarstugan fick jag känslan av att hon visste precis vart vi var på väg...verkade inte alls orolig eller försiktig..tänkte i mitt stilla sinne att det finns nog en bit av Leias själ i henne..
Nåväl, vi har medvetet inte gått utanför tomtgränsen ännu, men hon älskar stranden med allt vad det innebär; sanden att gräva i, vassen att tugga på, bollarna att leka med, lupinerna att sitta under, stenar att klättra på och att bara få springa omkring som en tok !!

Nu blir det bildbomb av Beach-Bella !
















Fatta att vi e lyckliga över denna lilla "lurvboll " !

Kram
 Carina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...