lördag 30 november 2013

Marknad imorgon !

Trevlig lillajul allihopa ! Min dag har varit fylld med marknadsförberedelser och lillajulsfixande ! Fått upp nästan alla juleljus i fönstren och även tagit in en liten julgran i vas ! Fått äta lunch med mina barn idag och även lillajulstomten bankade på källardörren !
Ser så fram emot att få vara marknadsgumma imorgon tillsammans med min goda vän Sussi ! Även mamma Elvi och en annan god vän Agneta har bidragit med finfina hantverk till vårt marknadsbord !

Här får ni en liten glimt av vad vi skall sälja !



Mina betongljusstakar har i år en riktigt speciell etikett ! Lampetter av gamla kakformar och såsslevar, järntrådskransar och virkade stenar finns på bordet !

Jättefina kransar av pappersnöre av Agneta och 
fina pippivantar och varma tovade vantar av mamma Elvi 
finns på bordet !

Fina hjärtkransar 
och
tovade snöflingor av Sussi !
Sussi har även keramikfat och halsband på bordet !

Tycker verkligen ni skall ta er ut till
 Stundars lillajulsmarknad imorgon kl. 11.00 - 16.00
om inte annat så för den härliga julstämningens skull !

Nu skall jag njuta av kvällen och se på Agnes i 
"Så mycket bättre" !


Vi ses imorgon !

God kväll !

Kram 
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...