fredag 18 november 2011

På väg till Hantverksmässa.....

Imorgon ska jag på hantverksmässa ! Gissa om jag sett fram emot det ! Att få trängas med tusentals andra hantverksintresserade, umgås med goda vänner, att få nya ideér, att få handla nytt material, att få ta del av begåvade människors hantverk och bara få vara på mässa en hel dag ! I mässhallen i Tammerfors är det hela 580 utställare ! Roligt också att "vår egen" Matias Jungar är dragare för mässan.




Hoppas få återkomma med bilder och ideér som jag snappat upp på mässan...och nu önskar jag bara att tiden stod stilla lite grann så att jag hinner med allt pyssel inför jul...eller så kanske en del får bli till nästa jul ! Det är som det är och det blir som det blir ! :))

Ha en bra lördag alla, kanske vi ses i Tampere ! :))

1 kommentar:

  1. så kul det låter, önskar att jag fick hänga med ... härligt att hitta dig här, KRAMEN

    SvaraRadera

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...