söndag 5 februari 2012

Tavlor av ull

 Idag har inspirationen att göra nånting varit LÅG, men ibland är det så och då går det inte att göra nåt åt den saken, bara att vänta på att den kommer tillbaka...men jag fick i alla fall min tovade tavla från kursen igår klar och inramad. Jag är inte alls nöjd med den, men tänkte i alla fall inte låta den ligga i skåpet med en massa andra halvfärdiga arbeten. Så nu hänger den där på min vägg...alldeles ensam..

En ensam ulluggla i ram



Ramen är ett loppisfynd
 Däremot så gjorde Nina och Sussi sååå fina tavlor på kursen:

Här nåltovar Nina på sin tavla


Fantastiskt fin blev den !

Här är Sussis tavla på gång..




och så här underbart fin blev den !
Tovning är som terapi, man behöver inte tänka så mycket, bara forma och skapa och resultatet blir oftast bra.
Om resultatet i dagens presidentval blir bra återstår att se, men om nån timme har i alla fall Finland en ny president, så nu blir det valvaka och nåt gott att äta !

God söndagskväll önskar jag er !
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

4 advent - och ingen stress !

Fjärde advent och en strålande vacker dag med nån minut närmare sommaren än igår ! Det har vänt, mörkret ger vika och vi går mot ljusare tid...